Regen (Yara)

26 juli 2022 - Odda, Noorwegen

Het moest er eens van komen…. Regen in Noorwegen, en vandaag en gister is er een boel regen gevallen. Gelukkig hebben ze mij meegenomen op vakantie en dus zijn we er op uitgetrokken. Laat vandaag, want ze sliepen uit (en ik ook, ik had een ook drukke nacht gehad, want ik was stevig aan het dromen en dat doe ik nogal luidruchtig, maar zij kunnen daar ook wat van😂.

Dus half twaalf reed de camper de camping af. Nog geen straat verder, was er weer een change of plans (mijn bazin weet soms niet wat ze wil🤣) en gingen we niet wandeling 1 maar wandeling 2 doen. Dus camper gedraaid en een verdraaid mooie maar spannende weg gereden. Het was een bergweg, verhard, maar wat waren ze blij dat er geen tegenliggers kwamen. Boven aan de camper geparkeerd, bergschoenen aan (zij dan, ik natuurlijk blootsvoets) en op pad. Eerst door de modder, maar al snel werd het bergachtig en moesten we klimmen, zelfs met touwen (zij dan, ik kan natuurlijk zonder). Toch was het af en toe spannend. Ik moest goed luisteren en dan kreeg ik opdrachten waar en op welke rotsblok ik moest springen, af en toe gaven ze me een zetje en soms moesten we over hele spannende bruggetjes over grote rivieren, best spannend.

33282294-25BA-41E8-B9AE-4EBA31BD4D6A1C6FAF19-9B47-4A3D-9DB0-A8C9289C93BE 26F90C3D-F57A-461C-85CE-CE3D18EB6909
uiteindelijk besloten ze dat het te spannend voor mij werd maar volgens mij durfden ze zelf niet, dus zijn we terug gegaan en hebben bijna 4u gewandeld. De gletsjer zien jullie achter ons op de foto waar we allemaal opstaan.328DD6C2-9E38-46AF-ACD3-962F1E1F32E0Bij terugkomst hebben ze iets gedronken en moest die hele spannende weg weer naar beneden. Nu veel tegenliggers die alllemaal aan de kant gingen toen ze mijn bazin zagen😳Daarna hebben ze boodschappen gedaan in het dorp en heb ik op de hele camper gepast. Heerlijk dagje en daarna heb alleen nog maar geslapen..E8A2DF41-5B19-4F44-A9F5-F4D521F6F8E3

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Erna:
    26 juli 2022
    Ondanks de regen hebben jullie een prachtige wandeling gemaakt!
  2. Hagar:
    27 juli 2022
    Grappig dat je er weinig last van hebt als je op pad bent,.. was echt een leuke wandeling