Vetrek

18 juli 2022 - Aabenraa, Denemarken

En zo kwam het er toch nog van. Na en week onrust, ik voelde het aan alles. Tassen werden ingepakt, er stond een camper voor de deur de baas liep in en uit en ik maar denken “wat gaat er allemaal gebeuren” want mooi niet dat ze me het vertelden. Dus gister na nog een gezellige en drukke dag, (de baas bleek jarig) allemaal bezoek en lekker eten en vanochtend zag ik ineens mijn voerton naar de camper gaan. Toen dacht ik al, ik mag mee😀. Zo werden we om 11u uitgezwaaid door Simon en vertrokken we. De eerste (plas) stop was op de Veluwe en daar was een prachtig bos waar ik even gespeeld heb. Vervolgens door en bij Osnabruck een wissel van chauffeurs en de baas heeft de rest van de rit gereden, dwars door Hamburg, alle stoplichten gehad, verschillende files kort en lang en uiteindelijk om 20 u vlak over de grens van Denemarken zijn we gaan kamperen. Ik heb keurig de hele reis tussen de bazen in gezeten zodat ik steeds geaaid kon worden. In Denemarken staat de hut aan de rand van het bos en daarna een stuk gewandeld naar het dorp wat aan de Oostzee ligt, prachtig, en nu lig ik tevreden onder het tafeltje in de camper,